Jennifer Lawrence Success! x6

Post your feedback about a celebrity address you have tested. Win a $10 Gift Certificate! How? Test an Address and Post your Feedback!
moonlight
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 327
Joined: Sun Jan 29, 2012 3:50 am
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by moonlight »

Song to the Siren I am thrilled with your success and your success means our success. We also stand a chance now. All of us collectors are one and thats what this site is for to bring collectors together. Keep it up {up} :razz:
User avatar
jide
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 27
Joined: Mon Dec 20, 2010 2:17 pm
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by jide »

wow!
You are really a lucky girl!:D
And your letter must be sooooooooooooo nice!

Great success always :)))))
I began to collect my favorite stars' Autographs through TTM since 2011.
Most wanted: David Tennant& Benedict Cumberbatch
2015 Success: Una Stubbs, Andrew Scott
songtothesiren
$10 gift certificate winner
$10 gift certificate winner
Posts: 623
Joined: Fri Sep 02, 2011 6:54 am
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by songtothesiren »

moonlight wrote:Song to the Siren I am thrilled with your success and your success means our success. We also stand a chance now. All of us collectors are one and thats what this site is for to bring collectors together. Keep it up {up} :razz:
All right. I thought you meant it in a complete different way. When it comes to you I'm not always sure what you really mean... But I definitely wish everyone here many great successes!
Last edited by songtothesiren on Tue Mar 06, 2012 4:28 pm, edited 1 time in total.
Waiting for several autographs.

"Hunger Games" cast members who reply TTM --> http://www.fanmail.biz/mboard/viewtopic.php?f=114&t=244147
songtothesiren
$10 gift certificate winner
$10 gift certificate winner
Posts: 623
Joined: Fri Sep 02, 2011 6:54 am
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by songtothesiren »

jide wrote:wow!
You are really a lucky girl!:D
And your letter must be sooooooooooooo nice!

Great success always :)))))
Thank you. ;)

I wish you many wonderful successes as well. :)
Waiting for several autographs.

"Hunger Games" cast members who reply TTM --> http://www.fanmail.biz/mboard/viewtopic.php?f=114&t=244147
User avatar
verkoka
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 352
Joined: Thu Apr 22, 2010 4:49 pm
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by verkoka »

uau este topico ta um pouco "forte" xD parabens outra vez gostava de ter um autentico de certeza tambem :D
songtothesiren
$10 gift certificate winner
$10 gift certificate winner
Posts: 623
Joined: Fri Sep 02, 2011 6:54 am
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by songtothesiren »

verkoka wrote:uau este topico ta um pouco "forte" xD parabens outra vez gostava de ter um autentico de certeza tambem :D
Também acho, mas não procurei por isso. Não invejo ninguém e fico feliz por tudo mundo, até quem tem sucessos de celebridades que eu nunca terei. Faz parte deste hobby. E da vida. Acho que há coisas mais importantes com as quais nos preocuparmos de fato. Cada vez mais estou convencida de que os outros sucessos também são verdadeiros, porque os IP dela parecem com algumas assinaturas que vi por aqui. De todo modo, desejo muitíssima boa sorte e muitos sucessos a todos e a ti (a quem dediquei um dos meus mais recentes sucessos, caso não viste)! :D
Waiting for several autographs.

"Hunger Games" cast members who reply TTM --> http://www.fanmail.biz/mboard/viewtopic.php?f=114&t=244147
User avatar
Bri0626
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 647
Joined: Thu Mar 31, 2011 3:56 am
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by Bri0626 »

Songtothesiren, congrats on your success! I am going to write to her before the movie comes out in hopes I have a better chance of a reply.

And as for all the negative comments, just ignore them! I would be so happy and grateful if a friend did this for me, and I am sure your friends will be grateful :) I don't think you're a seller if you had all the photos personalized. Enjoy your success! {up}
Image

Last 5 Received: William Kircher, Saoirse Ronan, Ciarán Hinds, Lupita Nyong'o, Rhys Ifans.
Last 5 Sent: Jack O'Connell, Richard Madden, Lily James, Alfie Allen, Jesse Eisenberg.
Most Wanted: Matthew Gray Gubler/CM cast, LOTR/Hobbit cast: Lee Pace, Hugo Weaving, Evangeline Lilly, Viggo Mortensen, Billy Boyd, etc.
View my collection HERE!
User avatar
verkoka
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 352
Joined: Thu Apr 22, 2010 4:49 pm
Contact:

Re: Jennifer Lawrence Success! x6

Post by verkoka »

songtothesiren wrote:
verkoka wrote:uau este topico ta um pouco "forte" xD parabens outra vez gostava de ter um autentico de certeza tambem :D
Também acho, mas não procurei por isso. Não invejo ninguém e fico feliz por tudo mundo, até quem tem sucessos de celebridades que eu nunca terei. Faz parte deste hobby. E da vida. Acho que há coisas mais importantes com as quais nos preocuparmos de fato. Cada vez mais estou convencida de que os outros sucessos também são verdadeiros, porque os IP dela parecem com algumas assinaturas que vi por aqui. De todo modo, desejo muitíssima boa sorte e muitos sucessos a todos e a ti (a quem dediquei um dos meus mais recentes sucessos, caso não viste)! :D
sério? Não vi, tenho que ir procurar, o sucesso de quem? :)

E continuando o que dizia este topico está ainda pior, agora você "é um seller e RYAN J também"? XD esta gente é doida


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Alissak90 and 5 guests